Naam:
Foto’s:
108
Video’s:

Over mij

Hee! Ik ben Koen Luppes 21 jaar en wonende te Groningen. Normaal gesproken zou een jaar voor mij in het teken staan van Technische bedrijfskunde studeren en veel roeien, maar nu sta ik op het punt de grootste reis van mijn leven te gaan maken. Dit doe ik niet alleen, samen met Koen Borren (jaja 2 koenen, koens, zoiets), goeie vriend en oud-ploegenoot ga ik dit avontuur aan. Via deze site/blog houd ik jullie op de hoogte van onze belevenissen.

Over mijn reis

Na lang wikken en wegen hebben we, Koen en Koen, besloten Azië te gaan verkennen. Onze reis zal op 8 september beginnen in de hoofdstad van het grootste land ter wereld, in Moskou. Na een korte omzwerving daar nemen we de trein en reizen we over het trans-mongolië traject met tussenstops in Jekatarinaburg, Irkutsk en Ulaan-Batar naar Beijing in China. Na een korte herstelpauze daar vliegen we door naar Hanoi, Vietnam. Vanaf Hanoi willen we in 2,5 maand al backpackend Vietnam, Cambodja en Thailand doorkruizen. Hiervoor hebben we nog geen concreet reisschema gemaakt, maar laten we ons graag verrassen door alles wat daar te beleven is. Op 22 december komt onze trip ten einde en vliegen wij vanuit Bangkok weer naar huis. Zin an!!

Bezochte landen

Ik heb 17 landen (7%) bezocht:

België, Belize, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Indonesië, Italië, Maleisië, Mexico, Nederland, Oostenrijk, Spanje, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.